Min tiger

Min tiger

tisdag 20 mars 2018

Flower Bouquet

Jag älskar blommor i alla färger och former,
finns det något finare än en stor bukett med blommor
i blandade färger

Vad kan vara bättre att pryda ett 
födelsedagskort med än med blommor

Stämpeln kommer från SheepSki Designs 
och heter Flower Bouquet 

I love flowers of all colors and shapes,
is there something more beautiful than a large bouquet
of flowers in mixed colors?

What could be better to decorate a birthday card with 

The digi stamp is from SheepSki Designs
Flower Bouquet


Jag har färglagt kortet med vattenfärger från Prima Marketing

I have color the card with watercolors from Prima Marketing

Grattisstämpeln kommer från Idas Magasin

Gillar du stämpeln och vill köpa den kan du använda
min rabattkod SKILISBETH10 och du får 10%

Stämpeln hittar du HÄR

2 kommentarer:

  1. I too,love flowers. Fab cardvx

    SvaraRadera
  2. Ah ha now I see you've done them in water colours, just beautiful <3
    Andrea x

    SvaraRadera