Min tiger

Min tiger

onsdag 25 januari 2017

Heartstrings

Igår och idag har jag målat väggar och när jag kopplar av på kvällen
målar jag men i mindre format

En ljuvlig digistämpel från Aurora Wings blev färglagd, passar
på med denna till en utmaning 




Så är det ju det där med bakgrund..... funderar fram och tillbaka
hur jag ska göra den men Pan Pastel ska det vara
grön med himmel, berg och himmel eller vad
till slut bestämde jag mig för bara himmel



Copic pennor som jag använt

Hud: E50, 51, 53, 01
Hår: C5, 7, 9, B41
Ögon: Y21, 28 E57, 59
Dress: V4, 5, 6, 9 BV000, 00, 02  BV20,23, 25
Erhu: E17, Y23, 26, E33, 35, 37
Pioner: RV00, 52, 55
Grönt: YG03, 17, 67

Pan Pastel:
Ultramarine Blue Tint
Ultramarine Blue
Magenta Tint

Digistämpeln heter Heartstrings och den hittar du HÄR

Deltar i utmaning

3 kommentarer:

  1. Oooh, Lisbeth! Another gorgeous entry! Loving your serene palette and that beautiful sentiment. You are rocking those pan pastels. Thank so much for joining our Asian Inspired challenge (again!) at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera
  2. Another fabulous entry from you, Lisbeth! I LOVE the color palette you chose here. She looks absolutely regal and elegant in glowing royal purple! Thank you for a gorgeous second entry in our Asian Inspired challenge at Aurora Wings. Mitzi xx

    SvaraRadera
  3. Beautiful soft colouring - absolutely gorgeous!
    Thanx do much for joining our Aurora Wings Asian Unspired Challenge
    xxx

    SvaraRadera