Min tiger

Min tiger

onsdag 28 februari 2018

Winter Night

Här är en sibirisk iskyla över Sverige,
inte ens min hundar vill gå ut.... brrrrr

Men det börjar ljusna på kvällarna, det är härligt
när ljuset återvänder och vi går mot ljusare och varmare tider

Här har inte varit något norrsken över Alingsås i vinter
det blir att åka norröver för att få se det.

Jag får nöja mig med att måla norrskenet istället:)

Here is a Siberian ice cold over Sweden now,
not even my dogs want to go out....brrr

But now it starts to light a bit in the evenings, it's wonderful
when the light returns and it's getting warmer outside

I've to color the Northern Light instead:)


Jag har använt stämpelsetet Winter Night, det är 2 stämplar,
en med skogen och en med stjärnorna

I have used the stamp set Winter Night, it's 2 stamps
one with the forrest and one with the stars

I have colored with Distress Ink
Black Soot
Chipped Sapphire
Faded Jeans
Twisted Citron
Peeled Paint

Stamps






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar