Min tiger

Min tiger

tisdag 21 februari 2017

Grattiskort

Min väninna fyller 50 år idag, stort Grattis Marianne
Måste naturligtvis göra ett ett kort till henne och med tanke på
att hon ska resa till USA senare i år fick det bli temat
för kortet


Det var meningen att resväskan skulle vara packad
med dollar men tyvärr fick jag inte tag på några
utan det fick bli svenska kr istället, det finns en större väska inuti
kortet för pengarna fick inte plats i väskan på framsidan

Jag har skurit ut en USA karta plus väskorna med min
Silouette Cameo, charms är ett pass, kamera och en bil
syns lite dåligt här på bilden

Stämpel kommer från Redoncadoodles, Velcome Home Soldier American och finns Här

Copic pennor som jag använt:
Hud: E00, 00, 13, 11, 21, R20
Hår: YR24, 31, E50, 35
Tröja: R24, 27, 29
Byxor och hjälm: B32, 34, 37, 39
Skor: T3, 5, 7, 9
Flagga: R27, 29, B39
Vit poscapenna till stjärnorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar