Min tiger

Min tiger

tisdag 10 maj 2016

Ännu en sjöjungfru

Jag har haft denna stämpel liggande framför mig på köksbordet i flera dagar, börjar måla håret sen lite av tången, kunde inte bestämma mig för vilken färg hon skulle ha på kroppen...


bilden är lite mörk för det var sent och jag satt ute och målade

Men igår kväll hade jag bestämt mig hur hon skulle se ut:)


hon blev grönblå som det havsväsen hon är

Idag har jag monterat ihop bilden till ett kort



Digistämpeln kommer från Aurora Wings, heter Mermaids with Pearls in Kelp
 och den hittar du

Copicpennor jag använt:

Hud: E000, E11 och E13
Hår: RV69, RV34, YR16, Y35, och Y21
Kropp: BG75, BG72, BG70 och YG03
Kelp: E57, E55, E53, YG95, YG93 och YG91
Vatten BG000

Med denna är jag med i utmaningen
The Crafty Addicts Challenge #15
http://thecraftyaddicts.blogspot.se

1 kommentar:

  1. Wow, your colouring is amazing! And the finished card is stunning! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    SvaraRadera