Min tiger

Min tiger

söndag 10 april 2016

Tokiga katter älskar jag

Gissa att jag är glad och stolt nu
Fick förfrågan om jag vill gästa i Designteamet hos Idas Magasin ett par månader, efter en kvälls fundering tackade jag JA men puh vilken prestationsångest jag får, har ju aldrig gjort något sådant tidigare men någon gång måste ju bli den första eller hur?

När jag kom hem från Lanzarote i fredags låg det ett paket med underbart material från Idas Magasin och väntade på mig så jag satte genast igång, det gick bara inte att låta bli så under helgen har jag gjort två kort som kommer att publiceras i veckan



Till det första kortet valde jag en av Tim Holtz, Crazy Cat, helt underbara stämplar tycker jag
textstämpeln som är Idas Magasins egen sitter ju klockrent till dessa katter
Allt material på kortet kommer från Idas Magasin som du hittar här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar